Gonca2535 ilk 19. haftamda hissetmiştim. Balık çırpınışı gibiydi ve ben deprem oluyor sanıp avizeye bakmıştım😂 Sonra bağırsak hareketi sandım. Bebiş 3. kez üst üste çırpınınca benim jeton anca düşmüştü ve duygulanıp ağlamıştım 😃 Şimdi 28 olduk uyandığı an beni de uyandırıyor sağolsun 😍