Asimommm 7+4 haftalığım ne bebek var nede kalp atışı. Sadece kese göründü.Doktor haftaya gelirsin diyip yolladı beni. Açıkcası ilgilenmedi. Kızlar bu haftadan sonra kalp atar mı yada boş gebelik mi😔
Skran Asimommm bende 7 haftalıklken gıtmıstım kalp atışı yoktu çok küçük olduğu ıcın ama bebek gorunmustu 9 da kalp atışını duydum suan 16 haftalıgız cuma gunu cınsıyet öğrenmeye gıtcegız 🙏🏻 Isnalh sizde en kısa zaman da bebegınızı gorur ve mınnak kalbını duyarsınız🙏🏻
Asimommm Skran Allahım inşallah 🙏 Geçen hafta bebek var kalbi haftaya duyarız demişti. Ama bugün hiçbişey yok sadece kese var dedi doktor. Bebek nasıl kaybolabilir aklım almıyorr
Skran Asimommm bu konuda hıc bılgım yok ıcıni ferah tut turkıyede kı doktorlar çok yanılıyorlar çoğu zman ısnalh bebegını gorursun