Yasevita Kızlar meme uçlarımdam biri büyük biri küçük. Benim gibi olan var mı? Tek ben miyim yoksa 🙈 küçük olan emzirmeye engel midir.
ecembugra53 Yasevita emzirmeye engel olacağını zannetmiyorum bebek zaten cekiyor çektikçe büyür zaten 😊
dilekcy1644 Yasevita bende o şekilde ve küçük olanı bebeğim tutmuyor kolay kolay keyfi yerinde ise tutuyor yoksa onu beğenmiyor
Yasevita dilekcy1644 yaa tühh, benim de aklıma öyle geldi açıkçası. Onu emmezse diye hayırlısı bakalım doğunca görcez
Fatmanurkor94 Bebek kucukken tutturması cok zor oluyor gece kızımla dakıkalarca ugrasırdım zar zor tutar emerdı sukur bırakmadı emmeyı o zamanlar ama gogus ucu kucuk olanlar gogsunu sısırmesın ıyıce geriliyor uc kayboluyor tecrübeyle sabıt 😀
Fatmanurkor94 Yasevita sut doldukca gerginlesıyor emzırmeden once bıraz sag bosalsın gogsun yoksa gogsun sısıyor bebek tutamıyor