Minikmucizemizz Sabah test yaptim akşam böyle olmuş daha önce hiç böyle olmamisti merak ettim bu sekilde cikip hamile oldugunu ögrenen varni ama baya saatler geçti ben ilk 10 dk baktim negatifti sonra disari ciktim https://imgyukle.com/i/yAxvjf
Af_dmr Minikmucizemizz canim daha önce bende yaptım al bi marka ve Bebe time diye marka ikiside bende bu şekilde çıkardı 2 3 saat sonra . Eger testinizin markası bunlarsa bozuk olma yanlış çıkarma ihtimali yüksek hatta şikayette çok var. Inşallah istiyorsan vardır ve sana tutunmustur canım.
sue92 Ben de daha önce gebe değilken böyle sonuçlar gördüm. Kuruyunca böyle olabiliyo. Şu an 5 haftalık hamileyim ve regle 3 gün kala yaptım anında silik çizgi belirdi. İstersen sen de testi tekrarla regl günü ya da sonraki gün.
Minikmucizemizz Tugce1803 daha once hiç olmamıştı o yuzden merak edipsormak istedim gecersiz oldugunu biliyorum