Ozlem555 benimde senin gibi kasık ağrım vardı sol tarafımda daha yeni hamileyim normaldir diye düşündüm iki gün sonra kahverengi akıntı geldi yine normaldir yerleşme lekesidir dedim ertesi gün kırmızıya dönünce doktora gittim hemen yatış verdi serum ve iğne yapıldı düşük riski geçiriyormuşum bir hafta şuan iyiyim yarın kontrolüm var umarım iyi geçer anlatmamın sebebi aklında olsun seninde bu tur ilerlerse ihmal etme doktora git ben biraz ihmal ettim kendime sonradan kızdım çok dikkat et kendine sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah