Marazin_annesi ben bebek mağazasında çalışıyorum. 2 adet 10 lü hastane çıkışı yeterli olacaktır sana. Zaten zıbın tulum body vs yedek alıyorsun. Yanlızca yeni doğan şetleri 2 ebat satılıyor
0_1 ay 50 cm
0_3 ay 62 cm benim tavsiyem bebek çabuk büyüdüğü için 0_3 62 cm alırsan zaten bezi body vs derken hemen hemen tam oluyor.