denizkuzum Kızlar izmirde karataş hastanesinde indirimli doğum yapan varmı personel yakınlarına yada referansla gidene indirim oluyormu
denizkuzum Personel yakınlarına doğum indirimi yapıyolarmış bilen varmı diye sorayım dedim kimseden ses yok 😃 malesef bende tanıdıksız gidiyorum
Mavi93 denizkuzum bende Aysel hanıma gidiyorum yakın zaman da doğum ücreti sordunuz mu acaba artış olmuş mu? Bilginiz var mı?
Merveninmiskokulusu Mavi93 Bende Aysel hanıma gidiyorum canım en son 3 Haziran da sormuştum kayıt işlemdekilere 3.500 dediler
denizkuzum Mavi93 doktor farketmiyormuş tüm doktorların ücreti aynıymış 3 gün önce sorduk 3.500 diyorlar fakat zam bekleniyormuş 😰😰😰
denizkuzum Bizede 3.500 rakam verdiler ama her an zam gelebilirmiş inşallah gelmez bekliyoruz suan personel yakınlarına indirim olabiliyomus bazen keşke tanıdık bulabilsek 😰
denizkuzum Deebg saglık calışanı olarak sormadım ama hastane personeli yakınına 200 lira kadar bi indirim yapılıyormuş sanırım