gulkara88 Meleklk ben de temmuzda doğum yapacağım ama hala karar veremedim. Bir gün diyorum normali bekleyeyim. Ertesi gün yok ben sezaryen olacağım diyorum. Hala karar verememek çok kötü 😢
gulkara88 HnY evet ilk olacak. Normal doğum hikayelerini okuyunca normalden, sezaryenin zorluklarını duyunca ondan vazgeçiyorum 😅😅
gulkara88 Meleklk henüz doktorumla doğum şeklini konuşmadım. Düşüncem böyle yani karar veremiyorum. Ya normal olacam ya da isteği bağlı sezaryen. Hayırlısı neyse o olsun tabi 🤲🏻