Cemrenur Kızlar hcg 10.000 çıktı internette 250 bin civarı yazıyor sabah lekelenmem oldu gittigim hastane de acilde doktor yoktu ve bakmadilar ultrasonla bile yaşayan var mı 😔
blueberyy00 Cemrenur bazı hastanelerde 10.000 izeridneki değerler çıkmıyormuş kuzum benim bir yakınımda korktu bu durumdan ama başka bi hastanede tekrarlayınca düzelmiş doktorumda demişti bana 10.000 değerin üzerinde bazı hastaneler olcmeyebiliyormus
Sezensu Cemrenur Canım yanında büyüktür işareti olabilir onun cihazlar belli bi rakamın üzerini okumuyor o yüzden öyle veriyor
YavuzCagan Cemrenur beta hcg baktirma sebebin kanamanmiydi acaba ? 10 haftaligim boyle bir sey yasamadim ama ustte kalsin diye hem yazayim hemde sorayim dedim gecmis olsun birseyiniz yoktur insAllah
Cemrenur YavuzCagan özel olarak.bakmalarini istemedim canım lekelenmem vardı kam sayımı, hcg ve kan grubuna baktılar sonucu bekleyemedik eve geldik yarın kendi doktoruma gidicem bu somuclari göstermeye ama içim içimi yiyor
blueberyy00 Cemrenur öyledir büyük ihtimal ya takma sen bebegin iyiyse normalde ilk haftada bile keseyi gorunce beta takibini bırakırlar kese gelişimini baz alırlar korkutma kendini