gbayindir Merhaba kızlar 12 haftalık gebeyim. Çilek yıkayacaktım ayıkladım sonra gözüm kasındı ovaladım yıkamadan bir anlık böyle leke olayları gerçekmi tedirgin oldum kalbımı bozmak istemiyorum😏
DamlaNur29 gbayindir bende bugün kiraz yedim sonra bacagıma dokundum eşofman üstünden ama korktum acıkcası düşünmedim de değil leke olurmu diye
Kevserr42 gbayindir cnm düşünme böyle şeyler ya bn cilek yetistiriciligi yapiyorum 38+6 gebeyim 2. Gebeliyim topluyorum satıyorum kizimda leke vs olmadı ne yani o zmn hic bsy elimizu surmeyek leke olur diye lutfn batıl inanc bunlar ya
Pankek gbayindir Gebeliğim boyunca, çilek, kiraz, dut, pancar ne kadar boyayan şey varsa elimle yedim. Bir şey olacağını sanmıyorum
Kevserr42 Pankek cnm ben yetistiriyorum dhaa bgn topladım yarın toplaycm 38+6 günlüğüm olursa leke bnm cocugumda olur herlade kizimda da aynu şekilde dogum kdr bahcede çilek topladim hic bsy olmadi rabbim izniyle 😊
Pankek Kevserr42 Ama annem denemiş ablamda dut lekesi olmuş bacağında doğum lekesi ile doğmuş ablam ama bence inanç ile alakalı. Ben inanmıyorum o kadar
Aksar gbayindir canım valla batıl inanç mıdır tesadüf mü bilemem ama ben doğduğumda kolumda çilek lekesi varmış ve 12-13 yaşıma kadar da vardı. Kışın rengi solar, yazin çilek vakti kızarırdi yaprağına kadar vardı. Çilek kız kaldı adım.. ama şuan yok :)
Kevserr42 Aksar ya cnm öyle dogum lekesi bnde de var afedersiniz de kalcmda üzüme gül benzer gibi bsy kaybolmadi da bn memnunum dogum lekemdn😂
Aksar Kevserr42 bende memnumdum çok tatlıydı, küçükken insanlar parmağıyla cilegimin üstünü kapatır cilegini yedik derlerdi nasıl ağlardım:)))) ama geçti maalesef
Kevserr42 Pankek ya leke kalinca da bsy olmuyo ki rahtsizlik vermiyor bazn biz ler de kafamiza tkip sorun haline getiriyoruz galiba
Kevserr42 Aksar bnde öyle bi sorun yoktu kalcmda olunca ama kizim ilk gebeykn muayene olurken stajer bi kiz abla bu ne bnziyo cok değişik demişti 😂