kader60 hamileligin kaçıncı haftasinda baslanir ve gunluk kac tane yenir vede normal dpgum kolay dogum icin ne gibi seyler yapilmalidir ?
Rhm_akbay kader60 bana doktorum bu hafta baslatti 35 deyim her ogunden 2 saat sonra 3 tane ye toplam 9 tane dedi ben suanda 6 tane filan yiyorum aklima geldikçe
Miranmiray kader60 Canım 35 ten sonra başlayabilirsin önce 3 tane sonra hafta hafta 2 arttırarak devam et ama genelde tek sayılar olsun 1.3.5.7.9 gibi
kubrakama kader60 canim ben hamile oldugumu ogrendigim zaman yemeye basladim 38+5 de dogum yaptim.aciklik olur erken dogum olur gbi seylerle alakasi yok birkere bebek icin vitamin en onemlisi bu diye biliyorum
Gozde16 Kizlar Ben şuan 31. Haftadayimm doktorum bana hurma yiyebilirsin dedi erken değil mi sizce daha