Seray123 İğne yerinde aylar sonra ağrı olabilir spinalde, baş boyun ağrısı da olabiliyor.
Genelde ise tüm ağrıyı hissederek uyanıyorsunuz, yani çok farklı bir ağrı.. Dikişlerin yanması, ameliyat ağrısı, kesi yeri ağrısı.. Sedye sallandıkça içimden bir seyler kopuyordu. Ama en fazla 1 saat sürüyor. Odaya gelince ağrı kesici vuruyorlar etkisini gösterince biraz ağrı azalıyor. Geçmiyor ama azalıyor.
İkinciye sezeryan olsam o kadar ağrıyla uyanmama rağmen yine genel anestezi isterdim.