Masal10 Merhabalar gebeliğinde çarpıntı ve nefes darlığı yaşayan var mı??? Doktorunuz bunun için ilaç verdi mi ?
Melk111 Masal10 bendede çarpıntı var doktorum beni kardiyoloji ye yönlendirdi ve beloc dıe bi ilaç verdi şuan daha iyiyim
Yaseminilter Masal10 aynı şikayetten bugün kardiyoloji doktoruna gittim ekg çektiler kalbimi dinledi bi sıkıntı çıkmadı şükür 🙏🏻 kansızlık sıkıntım olduğu için olabileceğini söyledi 21.ci haftamdayım günde 2 kere kan ilacı kullanmam gerekiyormuş
DenizKokusu Bende de oluyo arada ilk zamanlar daha çok oluyodu . Ama doktora sormadım hiç . Hâlâ devam ediyo gerci
Masal10 DenizKokusu 2 gündür çok fenayım, nabzım çok yüksek, bir problem olur mu bilmiyorum.. kontrolü bekleyip beklememek arasında kararsız kaldım..
Miniginannesiiii1111 Masal10 nabız yüksekliği carpintidir doktorunuza bildirin geçmiş olsun bunun için ilaç verir kardiyoloji bende gebelik tansiyonu olduğu için biliyorum doktorum çünkü özellikle soruyor çarpıntın varmı diye
DenizKokusu Masal10 benim tansiyonda sıkıntı yok ama arada ufak çarpıntılarım oluyo. Sizin yüksek seviyede ve tansiyondan dolayı ise aksatmadan sorun doktorunuza
Masal10 DenizKokusu tansiyonum normal çok şükür ama sadece çarpıntı … nabız 126 veya 120 ye çıkıyor..
Sifa0033 Melk111 kaç haftalık gebesin canım bide bebek hareketleri nasıl değişme oldu mu benimde kullanma ihtimalim var oyüzden soruyorum kusura bakm a
dilekcglre Benimde tansiyonum normal ama nabzım 120 ye falan çıkıyordu haliyle çarpıntım da oluyordu,kardiyolojiye yönlendirdi doktorum hamilelikte olabileceğini söyledi çay,kahve,çikolata tüketmemem gerekiyormuş.
Hndgndzz Sifa0033 zorunlu olmadıkça kullanılmıyor normalde. Ama gerekli olursa 25 gr yani en düşük dozunu veriyor doktorlar
Hndgndzz Benim de 100 120 arası bu aralar. Haftadan sonra normal oldugunu söyledi kardiyoloji doktoru. Eğer tansiyonun normalse ve uykudan uyandıracak derecede fazla çarpıntın yoksa bu süreçte normal oldugunu düsünüyorum. Kardiyoloji hemşiresiyim ben de ayrıca. Ama için rahat etmeyecekse yine de bi doktora danışman iyi olur.
Sifa0033 Hndgndzz anladım canım peki kaç haftalıksın bebek hareketlerinde sakinleşme oldu mu benim de kullanma ihtimalim var gibi oyüzden soruyorum kusura bakma
Annesininbali2929 Bende çarpıntı bir ay sürdü doktora gittim kandegerim düşük çıktı B12 düşük çıktı iğne kullandım kan ilacını hiç aksatmiyorum pekmez kuru üzüm çerez tuzsuz olanlardan değerler yükselince geçti şükür ben önce tansiyondan şüphelendim sağlık ocağında ölçtürdüm bikac kez hep normal çıktı biyerde okudum kansizlikta çarpıntı yapıyormuş kanına baktır bence
Melk111 Sifa0033 şuan 24 haftalık hamileyim bebek hareketlerinde bi sıkıntı yok bebeğe hiçbi zararı olmuyor