Yelda15 Çatlatma iğnesinin bugün 9.günü dayanamayıp kan testi yaptım 1.44 bthc?? Daha yeni çok yeni olduğu için mi sevinmelimiyim
Sinemisdemirag Yelda15 beta 25 den sonrası doktorlar ciddiye alıyor canım bir de değerler % 60 ve üzerinde artış göstermeli tabi
Anneolmayahasret Yelda15 gebelik yok canm.maalesef 5 ustu gebelik sayiliyo 😥 sen gununu bekle ozamn bidaha ver kan artis olur belki
Asumm Yelda15 14. Gününden sonra iğnenin etkisi geçiyor canım. Anca o zaman doğru sonucu alırsın. Erken testler de bile belli oluyor o zaman.
Yelda15 2 gün sonra tekrar kan vericem eğer bir artma varsa vardır Allah’ın izniyle normalde 0,100 görürdüm bugün 1,44 görünce mutlu oldum Allahım hepimizi sevindirsin inşAllah
Tugce1803 Yelda15 erken vermişsin kan testini 16.günü beklemelisin. Değer düşedebilir artadabilir. Benim 1.81 çıkmıştı ve düşmüştü değer sonra.
Yelda15 Tugce1803 ne kadar süre sonra düştü ben pazar günü tekrarlıyıcam sizde çatlatma iğnesi ile mi
Hvvakpln Yelda15 5 . İle başlaması lazım canım emin olmak için 3 5 gün sonra bida yaptır sen kötüde değilmiş sonucun ben hamile olduğumda yaptırmıştım hamileymişim ama erken olduğu için çıkmadı 0.0 dı
Pcoslubiranne Yelda15 değeriniz zaten düşük 4.99 olsa bile gebelik olmuyor.14 .Gün kan verin yükselmesi olasıdır.İnşallah tutmuştur.
Slna Yelda15 benim 9. Gun 1.37 ydi 🙂 hamileymisim zaten 2 gun sonra evde yaptığım testte silik cıktı. Yasak oldugu gune denk geldiği icin 2 -3 gun sonra kan verebildik yani 13. Gun falandi yanlis hatırlamıyorsam. 291 çıkmıştı