Hamishemsire Merhaba hanımlar 😊 hamileliğin ilk aylarında kaşıntı - döküntü tarzı problem yaşayan var mı? çözüm bulabildiniz mi 😊
cansel30 Hamishemsire 12. Hafta civarı bende vardı heryerim kaşınıyordu devamlı duşa giriyordum suyun altında hiçbirşey yoktu çıkınca gene aynı.. vücudumu nemli tutmaya çalıştım krem vücut losyonu gibi şeylerle allahtan çabuk geçti
cansel30 Hamishemsire aile hekimine sormuştum cilt kuruluğundan yada kullandığın deterjandan olabilir sıvı deterjan kullan cildi nemli tut dedi ikisini de yaptım