Nihaldemir 30.haftamdayim ve diş etlerim fena durumda..Ayni durumda olan var mi?Ne gibi önlemler aliyorsunuz?
mikican Nihaldemir 24 haftamdayım bu yüzden bugün diş hekimine gittim. Hamilelikte artan hormon durumundan dolayı olurmuş ve doğuma kadar gecmez dedi diş hekimi. Gargara oksijenli su ve parodontax verdi
Nihaldemir Nesizade05 yaaa ben de dis hekimime video attim dis etim yerinden oynuyor dis kaybi olabilir mudahele edelim dedi ettirmek istemedim cunku vurduklari igneler erken doguma neden olabiliyormus..Kopmalar da nasil dayaniyorsunuz?Var mi yaptiginiz birsey engellemek icin
Pankek Nihaldemir Az önce durduk yere dolgum düştü. Dişim boydan boya iki parça olmuş. Dış taraf sabit, iç taraf oynuyor. Dolgu da duramamış içinde koptu gitti. Yarın diş hastanesine gideceğim
Nihaldemir Hilalgc onu yapiyorum ama diş hekim yine uyardi tansiyonun problem olmazsa tuzlu su yap dedi
Srplakgn Ben 39+3 üm son üç gündür şiddetlendi artık dişlerime vuruyor yapmadığım doğal yol ve gitmediğim doktor kalmadı önceden pis bir apronlarda şimdi çok kötü kimsenin başına gelmesin ağız ağrısı 😞
_dlranur Nihaldemir bende de aynı durum canım 33 hafta ağzım yüzüm uçuk felan dişlerimi fırçalıyorum uçuk kremşkullanıyırum başka yolu yok zaten
Nihaldemir Nesizade05 ayy evet su an benimde ayni dişlerden ayrilip bagimsizligini ilan etmis durumda