bebegim_28 Kızlar NEHİR mi NEHİR ADA mı🤔 eşim nehir ismini istedi bende ısındım yanına isim koysam mı bilemedim🤭
HilalG bebegim_28 Ben Eylül istiyordum eşimde Mina ismini sevdi Eylül Mina mı olsun dedik ama sonra Eylül’e karar verdik 🤗
Senemgltkn bebegim_28 valla ikisi de çok hoş. Halamızın torununun adı Melis Ada çok seviyorum onun ismini de ada herşeye yakışıyor gibi 😂 Nehir Ada da çok hoş olmuş bence 😊
bebegim_28 HilalG Mina ismini pek sevemiyorum Mina mira arya liya falan çok koydular belki ondan hoşlanmamış olabilirim Eylül kulağa çok hoş geliyor bence
HilalG bebegim_28 Dimii yıllardır hep eylül vericem kızım olursa demiştim nasip olur inşallah 🤲 Tek başına nehir de güzel bence 🤗
bebegim_28 Senemgltkn evet ada bir çok şeye gidiyor biz çoğunlukla nehir kullanırız ama nehir ada da çok hoş duruyor 😊