Arkadaşlar bugün doktora gittim 1.5 yıllık evliyim hiç korunmadik hic gebelik oluşmadı. Bende yillar evvel pko vardı hala da var gerçi 😁 ama o zamanki gibi düzensizlik, kist vs herhangi bi sorunum yoktu. 4 5 aydır düzensiz olmaya basladim geçen ay kist olmuştu rahim filmi vs denedik. Işte yarın da famera kullanmaya başlayacağım 19unda tekrar gel dedi yumurta takibi icin. Sizlere sorum bu durumu yaşayanlar ne yediniz ne içtiniz nasıl bir serüven? merak ediyorum 🤗 internettr veya burda ne kadar okusak da başına gelmeyince insanın aklına yer etmiyor ne kadar okusa da araştırsa da. Yardımcı olursanız sevinirim ❤