Bana da ilk Hollanda’dan bir arkadaş söylemişti. Meryem ana otunu suya koyduğunu, o sudan da doktorun “hiçbir şey yiyip içme” demesine rağmen 2-3 yudum aldığını ve çok çabuk açıklığının olup kolayca doğuma girdiğini anlatmıştı. Suyun içinde kendiliğinden mi ne açılmış. O ot açıldığı esnada kız da tam doğuma alınmış. 😅 Ne kadar doğrudur, plasebo etkisi midir bilmiyorum. Detaylı araştırmadım ama gene de o an fırsat bulabilirsem yapmak isterim