Kizlar benim bebiş 3 hafta önden gidiyor o yüzden doktor şeker yükleme önerdi ilk aldığı 50likti ama o gün şeker yükleme yapacağını söylemediği için çikolata yemiştim yolda söyledim ama yine de yaptı degerimi söylemedi ama biraz yüksek 100luk yapıcaz yarın dedi ertesi gün gittik 100luk yaptı açlık 75 ilk 1 saat sonrası aldıkları kan değerim 220 sonraki kan değerim ise 145 cıkmış çok mu yüksek hangi aralıklarda olması gerekiyor?