5 haftalık hamile iken tsh im 2.8 çıkmıştı doktorum önemsemedi. 23 haftalık hamileyim şuan tekrarlanan testte tsh 5.89 cikti ve ilaca başlattı . Zeka geriliği ve birçok kotu duruma sebep oluyormus ilac kullanmaya gec kaldiysam ne zaman yükseldiğini bilmiyorum çünkü.. Doktorum endiselencek birşey olmadığını soylesede icim rahat etmiyor ya gec kaldiysam diye. Buna benzer durum yaşayıp bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı?