hava123 Kızlar iğnemin 12. Günü, 10. Günden beri test yapıyorum negatif bugunde negatif , 14 gün olmalı biliyorum ama icim icim yiyor , sanki gene tutmadı boyle 12. /13. Gun negatif gorup sonra pozitif goren varmı
Edcrfv hava123 canım ben çatlatma iğnesi olduğum ay hamile kaldım biliyorum zor ama 20. Güne kadar bekledim Aklıma gelmesin diye başka şeylere zaman ayırdım düşünme ama kendini de yorma Dinlen bol bol rabbim nasıp eder insallah
hava123 Edcrfv insAllah ya artık tedavi ola ola ola 😔Rabbim su ezan vakti ısteyen herkula nasıp etsın
Neseakb Merhaba canım bende seninle aynı durumdayım bugün benimde çatlatma iğnesinden sonra 12.günüm test yapmamak için zor tutuyorum kendimi kasıklarımda hafif ağrılar oluyor sende de varmı acaba herkesin farklı belirtisi oluyor ama merak etmeden de yapamıyoruz 😊