Alyn-hstrk Haftamdan beri alttan progestan kullanıyorum 29. Haftadayım. Dün doktoruma kontrole gittik iki gündür sarı akıntı geldiğini söyledim ilacı ağızdan al dedi ama herkes sarı akıntının enfeksiyon olduğunu söylüyor. Bebeğim doğum pozisyonu almış normal doğurtalım seni 37 de çatı muayenesi yaparım dedi. Ayrıca normal doğumdan çok korkuyorum hep kendimi sezaryen diye hazırlamıştım 😣 bebek kilosu 1350 haftasına göre nasıl bilmiyorum 🤷♀️ kendisi normal dedi ama ben sarı akıntıdan korkuyorum burda okuduğum çoğu postta enfeksiyon belirtisi 😣
Ruya-Onen Alyn-hstrk Sarı akıntı enfeksiyon demek değil. Aşırı koyu sarı, yeşile dönük ve pis kokuluysa eğer enfeksiyondur. Yani zaten doktorunuz size bilgi verir bu konuda. Doktor harici bilgi veren insanları dinlememenizi öneririm.
Duduars Alyn-hstrk sari akinti genelde progestandan oluyor bnde kullaniyordum sari akintim vardi.ilactan oldugunu soyledi doktorum iltihap kokulu oluyor ve kasinti oluyor doktoruna guven baskalarini.dinleme.😚😉
SerraKr Alyn-hstrk neden o kadar uzun zamandır progestan kullanıyorsunuz acaba? Çünkü hormon ilacı bu yani basit bşy değil şaşırdım
Ruya-Onen Alyn-hstrk Yani içinizi rahatlatmak için doktorunuza ısrar edin tahlil yapsın madem en kesin çözüm bu