Merhaba kızlar 06.04.2018 20.33 tarihinde doğum yaptım 40+6 olarak normalde gittiğim hastane günlük olarak nstye girmemi istemişti artık o kadar sıkılmıştım ki bebeğe de birşey olacak kakasını yiyecek vs. düşünceleriyle ağlaya güle günler geçiyordu sıradan birgündü yine nstye gittim sonucu doktora gösterdim hemen doğum yapmam gerektiğini söyledi artık günün geçiyor dedi ve yatışım yapıldı ne agrı ne sancı vardı tabi eşim işteydi kayınvalidem ve kayınpederim vardı yanımda eşimi aradım heyecanla haberi verdim üzerimi değiştirip herşeyimi kayınvalideme verip sancı odasına gittim 3 kişilik odalardı öğlen 3te girdim zaman geçmiyordu saat 4-5 derken doktor geldi suyumu patlattı soluma dönmemi istedi zaman ilerledikçe sancılarım çoğalmaya başladı o kadar acıçekiyordum ki ne dualar ettim bebeğime bir zarar gelmesin diye sonra akşam 8 civarında artık daha fazla dayanamayıp baygınlık geçirmişim gözlerimi açtığımda doktorlar hemşireler başıma toplanmış bebeğimin kalp atışları 77 ye düşmüş strese girmiş beni kaldırdılar sedyeye yatırdılar ameliyathaneye gittik belimden bir iğne yapıldı sonra yatırdılar bacaklarımı hissetmemeye başladım kollarımı bağladılar falan ameliyat başladı sonra bebeğimi gösterdiler bana doğdu diye ve götürdüler 3.470 gram 52 cm doğdu doktor şuan 7 kat dikiş atıyoruz sana dedi kısa süre sonra bitti ve odama götürdüler gerçekten çok güzel bir duygu Rabbim herkese nasip etsin inşallah o kadar acı çekiyorsun ama minik bi yürek unutturuyor herşeyi sana 😊