Ayca6868 bende 2gun önce vuruldum. Yapabilirsin demişti ama ben aynı günü yapmadım. Ertesi günü yaptım. Tetenoz zaten ağır bı iğne bende çok ağrı yapmıştı sıcak su yumusatir dedim bide duş almak istedim diye girdim ama ağrım daha çok arttı kolumu sürekli hareket ettirdigim için. Bugün çok şükür düzeldi. Muhtemelen başımızı falan ovaladigimiz için kol daha çok ağrıyor ondan yapmayın dyorlar. 1gun bekle yarın ağrın olmazsa yap. Olursa yapma ama benimki gibi olursun 😊