Ozgee25 Arkadaşlar az önce farkettim karnımın yan tarafındaki çok belirgin yeşil damarlar gözüküyor bunlar çatlak mı varis mi anlam veremedim sizde de var mı ? 😕😕
mysweetbaby Ozgee25 onlar normal damarlar gerilen deriden daha belirginler sadece :) bende de var göbek ve göğüslerde.çatlak ve varis o şekil olmuyor
cansel30 Ozgee25 karnımda değil ama benimde göğüslerimde var o görüntü büyüdüğü için oluyor heralde 🙄
FNuribrahim Çatlaklar ilk basta genelde mor oluyo kızlar varisde kendni net bellı edıyor bende oldugu ıcın bılıyorum