Esrakhraman Kızlar esenler medipolde doğum yapan ya da dogum yapmayı düşünen var mı eşim çok ısrar ediyo orda doğur bütün arkadaslarinin eşi orda doğurmuş çünkü normal doğuma teşvikmis
Byz91 Esrakhraman ben de oraya gidiyorum inşallah 2. Dogumum olacak normal istiyoruz yine. İlkini medipol megada yaptım ve Baska yerde yapsam beni hemen szeeyana alırlardı çünkü çatı darlığı vardı. Ama doktorum hiç sezaryanın lafını bile etmedi kolay bir dogum gerçekleştirdim şükür
_edaa Esrakhraman ben esenler medipole gidiyorum canım 8 haftalığım doğumu da orda düşünüyorum. Ben çok memnunum hem hastaneden hem doktorumdan 😊
Figen Esrakhraman bende ilk kızımı orda doğurdum normal oldu hatta bebeğimin boynuna kordon dolanmıştı yine sezeryana almadılar
AselAfra Bende ilk doğumumu orda yaptım cok memnun kaldım şimdi ikinciye tekrar oraya gitmeyi düşünüyorum
Ilke1 Zumree1 canım benimde doktorum Royale Seferli doğum ücretlerine gelirsek Normal doğum 1450 Zorunlu sezeryan 2500 Keyfi sezeryan 4500 Çok güzel bı hastane maddi açıdan sıkıntısı olmayanlar için çok güvenilir
Meralvedatazer Doğum fiyatları normal 1.450 sezeryan 2000 doçent olunca sadece fiyatlar değişiyormuş doktor arıyorum bende