sznclk23 38+4 günlüğüm az önce baya sarı akışkan bi akıntı oldu sümüksü gibi nişan olabilir mi kızlar çok korkuyorum..
Pelincelik sznclk23 sarı akıntı bi haftadır geliyor bende enfeksiyon dedi doktor nişan daha pembe renkte oluyormuş
Alyn-hstrk Pelincelik kaç haftalıksınız bende de sarı akıntı var doktoruma söyledim progestan kullanıyorum alttan bir süre ağızdan al dedi sadece
sznclk23 Bera07 orası öyle canım işte doğurana kadar o stres heleki bu son zamanlar çok zorluyor beni 😔 inşallah sağ salim bitirir herkes bu süreçi
sznclk23 Nurcan1710 ayy bende artık gelsin diyorum her tuvalete gittiğimde bi umutla gidiyorum sonra hayal kırıklığı 😀
Nurcan1710 sznclk23 aynı ben sanki her an doğurcam gibi orayı sil temizle belki sabaha doğururum diye bir umutla yatıyorum fakat olmuyor 5 günün kaldı 40 olmaya açılma geçen hafta 1 santimdi nst sancı çıktı lakin gelmiyor kızım☺️ Sizde var mı açılma sancı vs
sznclk23 Nurcan1710 en son iki hafta önce gitmiştim doktora 1 cm açıklık var dedi sancımda çıktı ama hala ne su nede başka bişey yok
Busraaylmz19 Kızlar bende bu gece 38 oluyorum. İki gündür bebek karnımda sürekli toplanıyor belimde agri var ama dayanılmayacak kadar değil. Sancı dedikleri toplanma mi oluyor ilk gebeliğim bilmiyorum. Sürekli akıntım var ama ne nişan ne su birsey gelmedi.
sznclk23 Busraaylmz19 aynıyız canım benimde bel ağrım ve adet ağrısı gibi kasıklarda ağrı oluyor toplanma ve karın sertleşmesi oluyor ama bunlar doğum belirtisi değilmiş maalesef
Busraaylmz19 sznclk23 gerçekten mi 😔 bende bi an önce kızıma kavuşacağım diye seviniyordum. Bide çok tereddüt etmiştim doktora gidip gitmeme konusunda