44gy44 Kızlar prenses dogum nasıl bişi yapan varmı veya yapacak olan 🙄ay cok korkuyorum dogum dan ilk dogum kötü sonuclandı oyüzden aksam normal diyorum uyuyorum sabah sezeryan diyip uyanıyorum yada prenses mi yapsam 🤷♀️🤦♀️
mysweetbaby 44gy44 bende normal olursa epiduralli istiyorum.ama henüz belli değil doğum şeklim.28. Haftadayım 😊 daha önce açılan postlardan okumuştum iyi de diyen var bir işe yaramadı diyen de :/ bilemiyorum hala
tugce67-67 44gy44 canım belli açıklığa ulaşınca yapılan epidural çok iyi oluyormuş.4 cm di galiba, sonrasında yapılırsa çok etkisi olmuyor diye duymuştum
44gy44 mysweetbaby hmm sezeryan mı off ilk dogumum kötü sonuclandı cok zordu sezeryan mı yapsam karar vermek kadar zor bişi yok seninki ilkmi en güzeli cahil doğumu bilmemek😋
mysweetbaby 44gy44 ilk evet bazen kabus gibi geliyor doğum sonra aman canım herkes doğuruyorsa ben de doğururum heralde diyorum 😄