Zeynepsukru Merhabalar bende idrar yolu enfeksiyonu cıktı pyeloseptyl monurol 3g verdi kullanan oldu mu acaba bebeğe zarar verir mi
Heisenberg Zeynepsukru Canımız annemiz tabii hiç bir ilaç masum değil ama idrar yolu enfeksiyonunun ilerlemesi çok daha büyük bir problem. Bu yüzden doktorlarımız kar zarar hesaplamasına göre veriyor ilaçları. Mutlaka askatmadan kullanmanızı tavsiye ederim🙏🏻🥰
Aslim22 Zeynepsukru bende ilk gebeligimde 10 haftada idrar yolu enfeksiyonundan kapmistim ilacin adini hatirlamiyorum ama 20 mg biseydi suya atip karistirip icmem gerekiyordu zaten bebege bi zarari olsa. Doktorlar yazmaz canim onu kullan insAllah gecer gecmis olsun ❤️
Mom626 Zeynepsukru ilaç değil enfeksiyon zarar verir bebeğe doktorunuz verdiyse kullanın hamilelikte çok sık oluyor ilk zamanlar tek kullanımlık kullandım geçti belli süre sonra tekrarladı antibiyotik kullandım plesantadan bebeğe geçmiyor rahat olun
Ebrdef Zeynepsukru dün banada doktorum monurol ve sulcid yazdı kanımda idrarımda enfeksiyonum var diye ama bugün hastanelik oldum bana çok ağır geldi tabi bünyeye göre değişiyordur
Om55 Banada uromisin saşe verdi tek kullanimlik bende tedirgin oldum kullansam mi kullanmasam mi bilemedim canim bende cevap bekliyim hem ustte kalsin
Seval22 Om55 bende kullandım bu ilacı canım şükür iyi geldi teyzem eczacı ona sordum hamileler kullanabilir dedi
Haticebice Om55 hiçbir sıkıntı olmuyor zaten zararlı olsa vermiyorlar mutlaka kullan, idrar yolu enfeksiyonu erken doğuma sebep oluyor ben de munorol kullandım , tekrarlayınca mecbur yine kullanıyorum 😳
Mersinh Hamilelikte çok sık görülür bu tip enfeksiyonlar. Ve bebeğe zarar verecek olan da enfeksiyonlardır. Doktorunuz verdiğine göre bir sıkıntı olmayacağı için vermiştir. Gönül rahatlığı ile kullanın ilacınızı.
Zeynepsukru Ebrdef bende dün hastanelik oldum idrarımdan kan geldi Allah yaşatmasın çok zor geçmiş olsun Canm
Hilelbar Bende de olmuştu bi şaşe bide fitil vermişti doktor hatta şaşeyi suya karıştır iç tuvalete sakın kalkma dedi