Merhabalar aranızda yeniyim bu sabah uyandım genellikle sağ ve sol tarafa yatıyorum sırt üstü yatmıyorum ama sabah sol tarafta uyandım sırt üstü uzandım sezaryan dikişimin orda sağ tarafta yumurta gibi sertlik oluştu karnıma bakıldığında görünüyordu şişlik yaşayan varmı daha önce agrım yok sadece ayaga kaldıgım zaman igne gibi batma oluyor