grmz31 Kızlar ben doğru düzgün yiyemiyorum istifra hep ama bi anda bi hafta gibi bir süre diyebilirim 3 kilo aldım karnım şişti normal mi bu ?
mysweetbaby grmz31 ödem tutuyor olabilir vücudunuz çünkü yemiyorum demişsiniz.benim de benzer kilo artışım oldu ama ben yiyordum :) 16 haftada bebek de hafif çünkü o kadar kilo aldırmaz.tansiyonunuzu ölçün mutlaka birde ayak bileği vs ödem var mı kontrol edin
grmz31 mysweetbaby benimde aklıma ödem geldi ama sadece göbek şişti 😊 sanırım artık büyüme zamanı geldi
mysweetbaby grmz31 yine de tansiyonu takipte kalın ve hızlı kilo artışınızı bir sonraki randevuda doktorunuzla paylaşın derim.sağlıklı günler 😊🌸