Betuul12 böyle içten etini koparıyorlar, iğne batıyor gibi oluyordu bana da. 27. haftada gidince bir de baktık plasentanın ucu bebeğimin elinde. Doktorum da çekiyor büyük ihtimalle dedi 😅 Canı sıkıldıkça çekiyor gibiydi bazen dışardayken filan aniden çekince ayy filan bağrıyordum istemsiz olarak. Simdi 30+6 haftalığım dönmeye başladı sanırım, 1 haftadır filan hiç olmadı