Deletedmom302 12+6haftalık hamileyim bugün doktora gittim ense kalınlığı 2.45 çıktı doktor sorun yok dedi ama bazı yerlerde 2 nin üstü iyi değil diyorlar biygisi olan var mı acaba 🤔
mysweetbaby Deletedmom302 normalde 3 ve üzeri riskli deniyor ama bazı doktorlar riske atmamak için 2.5 ve üzerini araştırıyorlar ondan internete bakmayın doktorunuzu dinleyin.zaten detaylıya gireceksiniz orda bir sıkıntı görünmez ise inşallah tek başına bu ölçünün bir riski olmaz doktorunuza güvenin.
Efsunnaz Deletedmom302 youtubeda kagan kocatepe hocanin ense kalinligi ile ilgili videosu var izleyin iciniz ferahlar 😊
Drn-Brc Burun kemiği varsa ve kan sonuçları da normalse endişe etmeyin ense kalınlıgı tek basına bi yorum yapmak için yeterli değil
Sumru Babyy1S ikili testimde 1.3 çıktı doktorum biraz ince ama ince olması iyi birşey demişti şuan 21. Haftalıkken detaylıya girdik çok şükür güzel sonuçlar aldık az önce baktım dosyama ense kalınlığı 4.9 yazıyordu ama ben özellikle radyoloji doktoruna sordum ense kalınlığı iyi mi diye iyi dedi doktoruma attım sonuçları o da güzel sonuçlar gözünüz Aydın dedi ama şimdi aklım bulandı en fazla 3 olması bekleniyor deyince
mysweetbaby Sumru evet büyür tabi, bir de genetik bozukluk riski anlaşılması için sadece belli haftalarda bakılabiliyor büyüyen bebekteki ense kalınlığı risk belirlemesinin oranını düşürüyor bu yüzden en çok önerilen ikili testtir en erken o olduğu için.
Babyy1S Sumru kemikleri gelisiyor bebek buyuyor yani ense kalınlığı 9 ay boyunca aynı kalınlıkta kalmaz kalması tıbben normal degil doktorunuz güzel demis sonuclar icin kafanız karışmasın normal yani bebek gelisiyor cnku 🥰
Gul32 Sumru En fazla 3 dedikleri değer 12-14. Haftalarda olmasi gereken deger. Büyüdükçe olmasi gereken normal sinirlar da degisiyor 🌸
Deletedmom302 doktor ense kalınlığında bir sorun yok dedi yarın ikili tarama için kan vereceğim ama eve geldiğimde internetten baktım iyi değil yazmışlar bide ilk gebeliğim olduğu için çok korktum açıkcası
Sumru Gul32 anladım içimi rahatlattınız teşekkür ederim ❤️❤️ İlk gebelik olunca insan tedirgin oluyor 🙂🙂
Sumru mysweetbaby ikili testimde 1.3 çıktı detaylıyı 21 haftalıkken yaptık 4.9 çıktı o yüzden. Sordum 😍😍