Gizemela Arkadaşlar 15. Haftada bebeğin atışları tekme gibi hissedilebilirmi , bugün uzanınca 5 altı kere hissettimde acaba dedim kas kasılmasımıydı tekmemiydi anlıyamadım , siz kaçta hissettiniz
26_26_26ggg Gizemela bende 15.haftadayım aynısını ben de hissettim hatta bir kaç gündür nabız atışı gibi sanki dimi :)
mysweetbaby Gizemela ben ilk 17de hissetmiştim ama tekme gibi değil baloncuk patlaması gibi birşey oluyordu
Btl_89 Gizemela evet bende hissediyorum onları 😂😂bide balık döner ya sudan gaz mı acaba dedim ama galiba bu haftalarda oluyormuş çok tatlı bişey ama ya içim kıpır kıpır ediyor
26_26_26ggg Gizemela Vala olabilir ama sanki erken gibi de yani bunu biraz bekleyip tam emin olabiliriz heralde :)
demiriz Bende hissettim 3 gündür falan oluyo 16 haftalık olduk bence hissediyoruz yoksa ara ara böyle devam etmezdi hafif haraketler olabilir parmak dokunması gibi sonuçta daha çok küçük🤣