Civcivannesi- canım tedirgin olmanı istemem ama hemen doktora hitmekisin acile bile olsa gidin benim iki hamileliğimde 20 . Haftada öyle sancılar yaşadım ilkinde anlamadım banada dedilerki çevremdekiler gaz sancısıdır tabi bende hiç doğum yapmadığım için bilemedim arada gelip hemen gidiyordu ve 2 gün yaşadım sonra nişan kanaması geldi ve sancımı durduramadılar erken doğdu bebeklerim ve kaybettim tedbir amaçlı hastaneye gitmeni öneririm