M-o-r-58 alltan muane de ilk aylarda herhangi bir sorun olmuyor ne diyorsunuz siz allah askına ben defalarca oldum çok şükür kucağıma aldım düşük yapacağı varsa zaten yapar allttan muamele etti diye bebek düşer mi allah aşkına hangi çağda yasıyorsunuz bilim tıp o kadar ilerledi ki size. Bu bilgiyi kim verdi kulaktan duyma laflara tamah etmeyin lütfen