merhablar dün test yaptım ve pozitif çıktı birde sabah erken yaptım o da pozitif çıktı sabah hemen kalkıp hastaneye gittim doktor muane etti karnımdan ultrasyonla fakat bişey göremedim dedi sonra alttan muane etti ve gebelik yok dedi idrar testi yaptılar o da yok ama kan testinde çıktı ve başka bir doktora danıştım hamileliğin çok başındasın neden alttan muane oldun çok zararlı dedi düşük olur dedi şimdş çok tereddütteyim sizin fikrinşz ne