hulya_1919 Mrb kızlar kan pıhtılaşmam var cok yeni gebeyim sabah 7 de iğne vuruluyorum akşam 7 de coraspin içiyorum siz nasıl kllanıyosunuz kan sulandırıcıları
hulya_1919 Ebru1919 hayır işe gittiğim icin işte vurulmak istemedim bide öğlen vurulmuştum iğne ilk doktor akşama kalmasın dedi ondan
hulya_1919 81anne bende tam tersi :) ilk öğlen vurulmaya başlamıştım sabaha döndüm mecbur doktor akşama kalmasın dediği icin
Melike4089 hulya_1919 kendim yapamadım hiç hep eşim vurdu ilk gebeliğimde de bunda da son iki haftam kaldı inşallah
__meczup__ hulya_1919 igneyi aksam 21-22 de vuruyorum bebe aspirinini haftada 3 kez ama aklima sabah gelirse sabah aksam gelirse aksam iciyorum düzenli değil
Meryemcez hulya_1919 sabah 09.30 hapımı içiyorum akşam 21.30 da iğnemi oluyorum telefonuma alarm kurdum unutup aksatırım diye böyle çok rahat oluyor🤗