Toprakdag bildiğim kadarıyla hamile iken rahim filmi çekilmez. yanlış anlamış olabilir misiniz? adetin 6. - 7. günü çekmişti benim doktorum. Ne için çekmek istedi doktorunuz filmi? hamile iken bu filme çektirmek düşük yapmanıza sebep olabilir. bunun haricinde az da olsa radyasyona maruz kalacaksınız, gebelikte riskli olur.