Öncelikle herkese selamun aleyküm arkadaşlar 23 yaşındayım ilk gebeliğim bugünüme şükürler olsun çok zor günler atlattık ilk üç ay düşük riski eşim görevde sonra erken doğum riski derken bugün tam 37+0 oldum bebeğimin suyu az olduğu için yarın spinal sezeryana giriyorum içimde korku sevinç mutluluk hüzün ne ararsan var kilosu 2 kilo 800 gram inşallah bir sağlık problemi olmaz da küveze girmez inşallah kucağıma alıp gelirim bana dua edermiisniz adım ebru sizlerde duamdasınız evlatlarınızı sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah :( sezeryandan d da korkuyorum :( ama oğluma kavuşmanın mutluluğu da var :( göğüs ucum da yok hiç inşallah tutar inşalllah sütüm de olur sağlıcakla kalın ♥️