Kızlar İzmir deyim. İlk olarak ege şehir hastahanesinde dr minegül çobanoğlu na muayene oldum ve hiç memnun kalmadım. Bugün çınarlı doğum hastahanesinde dr onur süleyman aldemir e muayene oldum ve kendisi şahane bir insan. Daha ilk muayenem oldu kendisi ile ama inanın o kadar candan o kadar ilgili ki kafanızda tek bir soru işareti bırakmıyor. Doktor arayanlara şiddetle tavsiye ederim