Cansuuuu35 Hanımlar merhaba İzmir Özdere de yaşıyorum evim denize yürüme mesafesinde 3 dakika dibimde ama giremiyorum eşim üşütürsün hastalanırsın diye sokmuyor denize 😔 12+2 haftalığım sizce Bi problemi var mı 😊
Medusafer Cansuuuu35 bende 31 haftaligim ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum dün denize gittim ve resmen huzur buldum o kadar rahatladım ki anlatamam kesinlikle tavsiye ederim ama denizden çıkınca mutlaka bikiniyi değiştirmek gerekiyor islak durmamak lazım bundan sonra hep de gitcem
Bera07 Cansuuuu35 deniz necis virüs tutmaz en güzel ferah yer mutlaka girin bende antalya laradayım hergün giriyorum artık
Cansuuuu35 Anneolmayahasret haberlerde dinlediğim kadarıyla denizin Bi zararı yokmuş kendini temizlediği için havuza girmeyin diyorlar 😊
Gulinal Benim hep hayalimdi kocaman göbüşle bikini giyip denize girmek 🙈🙈 30. Haftamda girdim çok fazla kalmadım zaten 🥳 denizden çıkar çıkmaz bikinimi değiştirdim üşütmeyeyim diye bi sıkıntı da olmadı herşey yolunda şuan 😍😍
nil_sugra Cansuuuu35 ben hiç düşünmez girerdim 🤗 yüzmek bebeğe iyi gelir ayrıca en iyi egzersiz yöntemidir. İzmir zaten yanıyordur şimdi üstelik izmirin denizi çokta soğuk olmuyor. Yani üşütme için bir sebep yok bence. Ama eşininde içinin rahat etmesi için istersen 1 hafta daha bekle
Degisken Cansuuuu35 ben olsam bir 10 gün daha beklerdim. Özdereyi bilmem ama gümüldürün suyu soğuk oluyor. Rüzgarda var.
Cansuuuu35 Degisken gümüldür de hiç girmediğim için bilmiyorum ama burası ılık oluyor böyle havalarda burada rüzgar yoktu 😊
Cylnbrc Cansuuuu35 ben kızıma hamileyken 30. Haftama kadar balık gibi yüzdüm tabi absürt hareketler yapmadan hiç bişey olmadı çok şükür ıslak kalmamaya dikkat et ama şuan virüs var kalabalık yerlerde girmeyin zaten benim evimde çok yakın denize bugün gittim kızımı alıp ama çok rüzgar vardı ayrıca şuamdada ikinciye hamileyim 13+2 günlük rüzgar olmasaydı giricektim yani
Cansuuuu35 Cylnbrc evet kesinlikle bence de girilmesi gerekiyor doğuma da faydası var diye biliyorum en kısa zamanda giricemm 😊😍
Drn-Brc Cansuuuu35 bu konuyu çok arastırdım kalabalık ve pis yerde girmedikten sonra hiç bir zararı yok aksine faydalıymış ben gireceğim koca göbeğim için mayo bile aldım hevesle