hhb53 Yeliz hanıma giden var mı ? benim doktorum ayrılıyormus o yüzden yeni doktor arayısına geçtim 🤦🏼♀️
Aylin58 hhb53 Yeliz hanım ayrılmamış mı ben öyle duymuştum benim doktorumda(saynur hanım ) gidiyormuş bende sizin gibiyim
Aslihusein hhb53 Canım bugün gittim kontrole Yeliz hanım kendine muayene açtı Kartal E-5’de doğumları yine adatıpta yapıyor vazgeçme devam et bence harika bir doktor benim 2. Gebeliğim iyi ki var herşeyime koşuyor ilgileniyor
Aylin58 hhb53 adatıpta başka doktor bilmiyorum Pendik medipolu çok duydum Ersoy da da Esra hanımdan memnunlar ama hastaneden memnun değiller bende hastaneye gittim bi kaç kez hiç sevmedim bilmiyorum gerçekten
hhb53 Nktozkn saynur hanımda onu önerdi şimdi tek yumurta ikizlerine hamileyim de ilgisi nasıl sizin tek gebelik mi
DH12 hhb53 evet canım, dediğim gibi çok iyi ve ilgili bir doktor bende tavsiye üzerine gittim çok memnunum her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıp ilgileniyor sizinle
Nktozkn hhb53 benim tek gebelik ama ben çok memnunum Canım her ultrasona besmele ile başlar her ihtimali göz önünde bulunduruyor çok duygusal birisi denemeni tavsiye ederim 🙂 whatsapptan mesaj attığımda vs dönüş yapıyor hemem
hhb53 Aylin58 ersoy hastanesine hiç gitmedim adatıpı cok begenıyorum tuba hanıma gorunebilirim bakayım hakkımda hayırlısı olsun
Drn-Brc hhb53 1 aylıkken gitmeye başladm 2 aylık olana kadar tam 6bin tl verdik hastaneye onun yüzünden sürekli beni hastaneye yatırmaya çalıştı ve hergün gereksiz tahliller yaptı haftada iki kere ultrasona soktu
hhb53 Nktozkn instagramını buldum baya guzel yorum yapmıs hastaları bir daha ki ay ondayım inşaAllah. Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin Allah razı olsun içimi rahatlattın
hhb53 Aslihusein canım yelize hıc gıtmedım onu önerdiler o da yokmus hastanede çok tesekkur ederım. Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin
hhb53 Drn-Brc birseyın yokken seni boşuna strese sokup bide üstüne o kadar harcama mı yaptırdı Allahından bulsun 🤦🏼♀️ İyi doktorda bulmak zor Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin