Destkar merhabalar.ben devlette Zübeyde Hanım a kadin doguma radyolojiye yonlendirdi, gittim. Radyoloji 10gun sonraya randevu verebildi malesef. Daha sonra doktora onaylatmam gerekiyormus tekrar ama randevu bulamadım. Haftaya bi imza icin tekrar gitmem gerekiyor. Radyolojiden de hic memnun kalmadim. Hicbi seye bakmadilar 2dakika sürmedi bile 😒😪 ama allahtan özele yaptirdim da icim rahattı