Babyseymen Bsrablgnekc şaka yapıyorsun sanırım 20 haftada anca hissettim 9 haftada cinsiyeti bile belli değil
Alinmavi Bsrablgnekc acil bir durum sozkonusu degil cunku. Baslikta konunun icerigi ile ilgili olmali. Gercekten acil durumlarda sadece acil diye baslik atabilirsiniz. Forum kurallari geregince dogru olarak degistirilmis.
dilos Haftadan sonra ancak hissedersin hele de ilk bebeğinse 21 /22 de daha netleşir bende ne zaman hissedeceğim diye yedim durdum kendimi 🙈 o günler de gelecek inşAllah canım hiç endişelenme