Bicik Bahriye06 evet takmicam ve dokanmicam memelerime suan cok pismanim ve korktum iyikide yazmissim buraya Allah razi olsun cok kisi cevap vermis. Sizede hayirli olsun insallah 4uncu hamileliginiz😍
Pankek Bicik 37 bitti sütün S’si yok meydanda. Dün ebeye dedim daha gelen giden yok. Ağzıma etti resmen doğurmadan ne sütü diyorsun millete bakıp diye. Sütüm gelecek deyin o zaman geliyormuş 😁
Yasemin-ya Bicik 34+3 ün daha yeni sıvı gelmeye başladı o da çoook az nadir yani bence kafaya takmak için daha erken dönemdesin stres yapma daha zamanın var
Bicanbehiye Bicik niye başkalarıyla kendinizi kıyaslıyorsunuz ki onun sütü gelmiş benim gelmedi ne alaka benden 1 damla akmamıstı.o kusuyor hamileliğinde bende kusmak istiyorum diyormusunuz sanki 😏