Marazin_annesi Bicik bende 26+5 günlüğüm bendende süt gelmedi hecende merak ettim sıktım beyaz bı su çıktı az bişe daha ellemiyorum bide uclarinda beyaz beyaz biseler var
RuzgarsMommy Dur bismillah 21 haftada süt niye gelsin 😁 30 haftadayim bende de yok doguralim inşallah gelir stress yapmayın
SerraKr Bicik bak ben 23. Haftadayım. İkinci gebeliğim. Daha 1.5 sene önce doğum yaptım ve 7 24 emzirdim. Gebelik olunca kestim. Şuanda süt filan gelmiyo. Korkma yaniiiiii doğurduğun zaman gelecekkk. Bol sütlerimiz olsun inşallah. Güzel düşün 🦋
RuzgarsMommy Arkadaşlar memenizin ucuyla oynamayın tehlikeli. Zaten ilk gelecek sut bosa gitmesin önemli o çocuğun icmesi gereken ilk siviidir.
Mrvm005 Bicik umarim sut gelsin diye goguslerini sıkıp uyari vermiyordursun. Bu erken dogumu tetikliyor. Hiç bir sekilde goguslerde sisligim bile yoktu ama dogum yapinca geldi cok sukur. Ten temasi bile 1 2 sn yuzume degdi oprum hemen goturdukleri halde. Zayen gelen sut koyu oldugu icin cesme gibi akmasi beklenmiyor ama zamanla normale donuyor
Bicik Mrvm005 bilmiyordum ben kac kez goguslerimi sıktım gelsin diye suan cok korkuyorum kac kisi yazmis😕😢
Bicik Pelo_00 tehlikelimi😢 ben kac kez banyonda goguslerimi sıktım sut gelsin diye bilmiyordum zararli oldugunu. Keske yapmasaydim insallah birsey olmaz😩 ve baya baya acele ediom cok erken daha herkez dogumdan kac gun sonra sutum geldi diye yazmis. Ben cok acele ediyorum insallah birsey olmaz simdi cok pismanim keske hic gogsumu sıkmasaydim😔😔
Bicik RuzgarsMommy bilmiyordum bende simdi ogrendim😔 insallah birsey olmaz simdi her agrim olmamda korkacam artik😔😔😢😢
ikrasmom Bicik Canım gelsin diye sıkmanın iyi olmadığını biliyorsun değil mi? O ilk gelen sütün bebek için önemi çok büyük. Bence yanlış yapıyorsun
Bicik ikrasmom bilmiyordum 😔😔 simdi ogrendim bende. Icimde suan cok buyuk pismanlik var ve artik her agrim olmamea korkacam 😔 insallah birsey olmaz
Bicik RuzgarsMommy saten ilk kizimda sutum gelmedi tutmadi bide kizim mememi bende sagdim son ayar hizla zorla sagdim gelsin diye gelmedi ama gogus uclarim kopacakru nerdeyse suan halen yarik izleri var eski goruntusu hic yok memenl uclarimda😢
zglpmb Bicik bende 33 haftalığım bende de yok öyle bir durum. Ve zaten sütün erken gelmeai iyi bir şey değil ki, erken doğumu tetikleyebilecek bir şey çünkü. Bence gelmemesi daha iyi takma kafana.
zglpmb Bicik yani daha öncede doğum yapmışsınız tecrübenizde var, basıl bilmiyordunuz ve bunkadar acele neden anlamadım. Kötü bir şey olmaz inşallah, sşz artık vücudunuzu kendi haline bırakın bence rahat olun.
Bicik zglpmb insallah canim. Hani bide ilkinde sut gelmedi diye bende simdi ugrastimnki erkenden sutum gelsin diye meger ben kendimi ve bebegimi tehlikeye sokuyormussum😢