gupsemnur Annem42 bizde 2 kızdan sonra bir erkek olacağını öğrendik Allahım sağlıcakla versin bebeklerimizi kucağımıza
Elif1613 Annem42 kız çocuğunun yeri çok ayrı bı oğlum bir kızım var rabbim sağlıkla almayı nasip etsin 😊🤲
Deryac Annem42 benimde iki oğlum var şimdi 3. Ye hamileyim daha 8 haftalığız önce sağlıklı hayırlı evlat sonra umarım benimde bi kızım olur .. koz çocuklarını çok severim