Yoldan önce mutlaka doktora randevu al, bende istanbuldan antalyaya gitmiştim belim ağrımıştı biraz ki 6 saat sürdü yol önde oturup ayakkabıları çıkartmıştım ve kışındı. Şimdi havalar çok sıcak ödem olmaması için çok rahat bişeyler giyin. Doktorada mutlaka rahim ağzı uzunluğunu sor, eğer uzunlukta problem yoksa sıkıntı yaşamazsın bence😊🙏🏻